luni, 8 decembrie 2014

Repere teoretice


Activităţile ce urmăresc formarea şi dezvoltarea spiritului civic se bazează pe voluntariat, implicare, angajament şi responsabilitate. Şcoala devine astfel flexibilă, elevii depăşind mentalităţile pentru a derula acţiuni în folosul altor cetăţeni prinşi în capcana destinului, defavorizaţi, marginalizaţi de societate.
Şcoala nu cere elevilor doar cunoştinţe teoretice şi/sau profesionale, ci urmăreşte ca aceştia să devină oameni responsabili, cu valori solide, atenţi la nevoile celor din jurul lor. A trăi alături şi împreună cu ceilalţi într-o comunitate unită şi solidară nu se moşteneşte, nu se învaţă prin buchia cărţii, ci se experimentează, se formează prin implicare.
Şcoala  Gimnazială  Grigore  Silaşi  Beclean prin dascălii şi elevii săi , încearcă să identifice şi să sprijine oamenii aflaţi în dificultate, promovând prin servicii sociale dezvoltarea umană, egalitatea şanselor, reducând în acest fel riscul de abandon şcolar şi/sau familial.
Proiectul de faţă derulat în parteneriat cu Cercul de grafică şi pictură ,,Culoare-joc-copilărie" de la Şcoala  Gimnazială ,,Artemiu Publi Alexi" Sîngeorz-Băi, în colaborare cu Şcoala  Gimnazială Dobric şi Şcoala  Gimnazială  Ciceu Giurgeşti se pliază pe activităţile care vizează  îmbunătăţirea calităţii vieţii copiilor cu dizabilităţi, copiilor aflaţi în plasament, vârstnicilor sau altor persoane aflate în dificultate. 
Proiectul are aviz de principiu şi se află în CAJ 2014-2015 la pag.4, poz 22

Echipa de implementare: 
prof. înv. primar Cristea Ileana, prof. înv. primar Lazăr Margareta, înv. Pop Anuţa
prof. înv. primar Şterţa Tunde Emeşe, prof. înv. primar Gherghel Raluca.

Coordonator proiect,
prof. înv. primar Seserman Veturia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu